Pages

Labels

Ceritalah (295) Me (192) diari ibu (165) Amar (77) Pesanan (74) Resipi (74) kucing (73) Kebun Biasa2 (55) Rumah Biasa2 (46) Yg Tersirat/Tersurat (38) cerita lama (21) Jalan-jalan (20) Jodoh (18) Cucu (15) 3R (14) Puasa (11) Hawa TDS (10) Lawak sikit (9) PETUA (7) Kawan (6) Musing (6) Raya (5) Rumah WM (5) Lukislah anakku (4) Nature (4) ipoh (4) Haji (3) Migraine and I (3)

11 February 2012

29 tahun bersama ...

Hari ini 11 Ferbruari
Ulangtahun Perkahwinan ... Saya dan Dia
Tipikal dia ... jarang raikan
~ besday ke, anniversary ke

Tapi ... 'its no big matter'
~ saya dah biasa
Tak rai bukan makna tak cinta
Cara dia ... berbeza!!!
29 tahun bersama ~ bukankah itu testimoninya .... 


Saya pula, tipikal wanita ... suka merai, memberi
Lalu, saya buatkan 'special'
Kek Buah ini ... kek kegemaran dia!





Happy Anniversary My Dear !!


p.s. 
Resepi ini saya ambil dlm N3 bulan 18 Ogos 2009 blog http://dzanariah.blogspot.com/'dzanariah.blogspot.com'
Maaf, tak reti saya nak 'link'kannya ~ masih merangkak)
Resepi yg bagi saya amat senang buat & gerenti sedap
Sebab ~ suami puji woo(Hepinya saya)
p.s.s. 
~ suami kata manis, jd lain kali kena kurangkan gula.
~ saya guna 100 gm aje buah2an campuran tu (sbb itu aje yg ada masa nak buat)



No comments: